TOMMY HILFIGER CELEBREAZĂ O ABORDARE MAI INCLUZIVĂ ÎN DOMENIUL MODEI LA CEA DE A DOUA EDIȚIE A TOMMY HILFIGER FASHION FRONTIER CHALLENGE

Doi câștigători au fost selectați de către un juriu format din experți, printre care dl Tommy Hilfiger, Daniel Grieder, director general executiv, Tommy Hilfiger Global și PVH Europa, și Noor Tagouri, jurnalist, activist și speaker

Tommy Hilfiger anunță că Apon Wellbeing și A Beautiful Mess sunt câștigătorii Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge. , ediția 2019. Peste 400 de candidaturi au fost primite la cea de-a doua ediție a programului global ce  își propune să sprijine întreprinderile antreprenoriale de tip start-up și scale-up, dezvoltând soluții care promovează o schimbare incluzivă și pozitivă în domeniul modei.

„Noi, la Tommy Hilfiger, ne-am luat angajamentului de a nu risipi nimic și de a îmbrățișa totul. De la început până la sfârșit, m-a inspirat acest grup talentat de antreprenori sociali ale căror inovații fac din lumea modei un loc mai sustenabil și incluziv,” a declarat Tommy Hilfiger. „Sunt mândru să îi felicit pe câștigătorii din acest an, Apon Wellbeing și A Beautiful Mess. Acesta este doar începutul pentru aceste start-upuri și vom continua să le fim mentori și să îi încurajăm pe acei antreprenori care sunt atât de hotărâți să aibă un impact pozitiv în industria noastră.”

„Câștigătorii celei de-a doua ediții Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge reprezintă viitorul industriei modei”, a spus Daniel Grieder, director general executiv, Tommy Hilfiger Global și PVH Europa. „Având în vedere că industria noastră continuă să evolueze rapid, este important să colaborăm atât în cadrul, cât și în afara domeniului modei. Să sprijinim inovațiile care pot aduce transformări în bine în activitatea noastră. Felicitări tuturor câștigătorilor și finaliștilor!”

Apon Wellbeing a primit un premiu în valoare de 75 000 de euro. Întreprinderea de tip scale-up din Bangladesh deschide magazine cu produse uzuale la prețuri rezonabile, în interiorul fabricilor. Produsele au o reducere de 10 % față de prețul normal. În plus, magazinele oferă un sistem de puncte pe care muncitorii le colectează pentru a obține asigurări și servicii medicale gratuite.

„Când ești la început de drum în industria modei, o susținere din partea unui brand ca TOMMY HILFIGER ajută enorm întreprinderile de tip start-up și scale-up să crească și să își sporească impactul”, a declarat Saif Rashid, fondator și director general al Apon Wellbeing „Cel mai important lucru este însă sprijinul strategic și mentoratul pe care îl oferă Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge. Sprijinul acordat de TOMMY HILFIGER ne-a format deja modelul, strategia, comunicarea de business și modul în care ne gândim la viitor.”

Start-upul neerlandez, A Beautiful Mess, a primit, de asemenea, 75 000 de euro. A Beautiful Mess coordonează un spațiu creativ prin care ajută refugiații să devină independenți din punct de vedere social și economic, prin crearea de îmbrăcăminte sustenabilă.

„Avem nevoie de jucători importanți din industria modei pentru a extinde inițiativele de producție circulară și exact acest lucru îl oferă Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge”, a spus Naz Kawan, directorul A Beautiful Mess Makerspace. „Este nevoie de o abordare colaborativă, integrată dacă vrem să transformăm lanțul de aprovizionare din industria modei. Cu sprijinul acestui program global, lucrăm la modelarea unui spațiu al modei mai circular, transparent și incluziv.”

Câștigătorii au primit și un an de mentorat alături de experții globali Tommy Hilfiger și INSEAD, precum și un loc în INSEAD Social Entrepreneurship Program (ISEP).

Un al treilea start-up, Sudara, a câștigat votul publicului și a primit suma de 10 000 de euro. Cu sedii în India și Statele Unite, Sudara este un scale-up de îmbrăcăminte de casă și pijamale care se ocupă de dezvoltarea profesională și abilităților de cusut ale femeilor care au scăpat de riscul de a deveni victimele traficului sexual sau care sunt foarte expuse acestui risc.

„Esența Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge este utilizarea modei ca forță a binelui, iar aceasta este și misiunea brandului nostru,” a spus Shannon Keith, fondator și președinte Sudara Inc. „Suntem deosebit de încântați că am câștigat votul publicului. Acest lucru ne arată că ceea ce facem rezonează într-adevăr cu echipele TOMMY HILFIGER, care sunt hotărâte să facă o diferență în industria modei.

 

Pe parcursul unui proces început în mai 2019 și desfășurat în mai multe etape și luni, dintre cei peste 420 de candidați au fost selectați șase finaliști care au fost invitați să își dezvolte și să-și perfecționeze planurile de afaceri cu sprijinul unei echipe de experți în antreprenoriat social. Evenimentul final a avut loc pe 13 februarie 2020 la Tommy Hilfiger – Campus of the Future din Amsterdam, Țările de Jos. Cei șase finaliști și-au expus conceptele în fața unui juriu de prestigiu, printre care dl Tommy Hilfiger, Daniel Grieder, director general executiv, Tommy Hilfiger Global și PVH Europa, Noor Tagouri, jurnalist, activist și speaker, Martijn Hagman, director financiar, Tommy Hilfiger Global & COO, Tommy Hilfiger Global și PVH Europa, Willemijn Verloop, membru fondator, Social Impact Venture, Steven Serneels, director general executiv și membru în Consiliul de administrație, EVPA, și Katrin Ley, director general, Fashion for Good.

Viziunea Tommy Hilfiger este de a crea un tip de modă în care totul este îmbrățișat și nimic nu este risipit. Aflați mai multe despre eforturile depuse de brand pentru sustenabilitatea pe termen lung, în special în sfera incluziunii și circularității: https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.

Prietenii și susținătorii brandului sunt invitați să se alăture conversației pe rețelele sociale, folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.

 

# # #

 

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri și o rețea extinsă de magazine selecționate.

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul său este proiectarea și comercializarea de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport de înaltă calitate pentru bărbați, articole de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport pentru femei, îmbrăcăminte pentru copii, colecții de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale și îmbrăcăminte de casă), încălțăminte și accesorii. Prin intermediul unor parteneri licențiați, Tommy Hilfiger oferi produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, șosete, mici articole din piele, articole de uz casnic și genți de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS constă în îmbrăcăminte din denim și încălțăminte pentru bărbați și femei. Colecția este completată de o varietate mare de genți, accesorii și parfumuri.

Trimite mai departe